torstai 19. huhtikuuta 2012

badhairday


Mun otsahiukset nousi oikelta pystyyn, vaikka kuinka yritin suoristaa niitä ja kääntää ja vääntää sivulle. Ratkasin ongelman sitten suoristamalla koko otsatukan eteen. Oon kyllä omasta mielestäni niin oudon näköinen kun nyt olin jo tottunut siihen sivuotsikseen! Niin ja suoristelin siis hiuksia aamulla, vaikk tiedän että suorat hiukset ei sovi mulle yhtään.

Niin ja eilen mun piti värjätä hiukset, mutta en sitten mitenkään jaksanut ja ajattelin, että Erika saa värjätä ne sitten ens viikolla kun meen Erikalle 

Pari aamukuvaa:






Kynnet:



Lakkasin siis eilen kynnet punaisiksi. Laitoin Kone Helsingin punaista kimallelakkaa edellisten keltaisten kynsien päälle, ihan kivat tuli! :)              

2 kommenttia:

  1. otsatukka sopii sulle ! :) ja kivat kynnet :>

    VastaaPoista
  2. Noi suorat hiukset sopii sulle tosi hyvin! :) Melkein jopa paremmin kun kiharat. Otsatukka näyttää myös hyvältä. :)

    VastaaPoista