keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Hippityyliä

Huivi / Cellbess
Paita / H&M
Huppari / Only (tutulta ostettu)
Farkut / H&M



Koulupäivä alkoikin tänään "hyvin" jo bussissa! Bussilla tais olla jotain vikaa jousissa, nimittäin se pomppi ja hyppi ja pylly oli välillä varmaan metrin penkin yläpuolella. No ei siinä mitään mutta sitten se ajoi jostain töyssystä ja kaikki bussissa istuneet lensi ja löi päänsä kattoon! Istuttiin Erikan ja Nyppiksen kanssa siellä taaimmaisella penkillä, ja mun ja Erikan päät osuivat sellaisiin edessä oleviin kulmiin. Ja ihan oikeesti; mä nousin oikeen kunnolla ilmaan sillain "kyljelleni". Nyppis taas lensi ihan siihen kattoon asti! Ja nyt on kaikilla päässä kivat patit.


7 kommenttia:

  1. no ei mun mielest tos mitää outoo oo :> sopii sulle hyvin !

    VastaaPoista
  2. hahaha päässä kivat patit:D joo nyt asu näyttää paremmalta kun huivi on paremmin ja ei ole hupparia!:D

    VastaaPoista
  3. kaikki vaa lenteli siel takana ja se kuski ei reagoinu mitenkään, jatko vaan matkaa :DD

    VastaaPoista
  4. eioo mun mielestä yhtään outo, ja rakastan noita conversejaaa! :-)

    VastaaPoista
  5. hahaaha toi bussijuttu :D ne ajaa kyllä aina ihan miten niitä itseään huvittaa.

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä just kiva kun on vähän keväisyyttä asussa! :P

    VastaaPoista
  7. Kivanvärinen paita ja kengät ja kivannäköistä just kun on värikäs paita ja kengät :)

    VastaaPoista