maanantai 16. huhtikuuta 2012

Heja Sverige -kynnet









Juuli oli värjännyt hiuksensa eilen blondeista tummiksi! :) Sopi sille tosi hyvin ja puhuttiin, että se vois värjätä vieläkin tummemmaks! Munkin hiukset kaipais muutosta.. Onneks on uusi väri jo ostettuna, nyt jonkun pitäis jaksaa värjätä ne!

Mutta joo. Tehtiin siis mulle ja Juulille uudet kynnet :) Tuli ainakin mun mielestä tosi kivat! Vähän ehkä Sverige-tyyliset, mutta mitäpäs siitä! Lisäks nää on tosi kivan keväiset ja riittävän simppelit!

Erika laitto mulle ja Juulille myös luomivärit. Tällä kertaa mun silmät ei kuulemma vibrannu yhtä paljoa kuin yleensä! Ja ah noi Juulin ripset on ihanan pitkät! (:

9 kommenttia:

  1. Kivan keväiset kynnet, tykkään! :) Ja sun kynnet on ihanan hyvässä kunnossa, mun omat kynnet on nyt niin huonossa kunnossa että lakkailuinnostus on hiipunut :(

    VastaaPoista
  2. Olin jo silleen että onks sulla noin pitkät ripset :-D Mutta hei, voisitte tulla Milanan kaa meille taas yöks niin voitais taas vähä tehdä muodosmuutosta sun hiuksilles (: ! Hhiihihi, ja kivat kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu nii voitas! mullon se väriki jo ostettu... mikä pv sopis? (:

      Poista
  3. No tulihan niistä ihan hienot vaikka epäröin tota keltasta väriä vähän.. mut jos tehdään ne vaaleensiniset kynnet joskus niin niihin sopis kans toi sininen tähti 8)

    VastaaPoista
  4. Vähän ihanat kynnet sulla! ja ihanat ripset tolla sun kamulla! ;)

    VastaaPoista
  5. vähän sotkuset ripset mulla :DD mut noi sun kynnet kyl onnistu tosi hyvin! =) - juuli

    VastaaPoista
  6. voii miten ihanat kynnet ! :)

    siqudk0.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. miten sun kynnet on noin hyväs kunnos? :DD

    miradelinas.blogspot.com

    VastaaPoista