sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

aaivan ihana arvontavoitto!

Heij på dig! :)
Sain perjantaina postissa Marielta mun arvontapalkinnon. Palkinto oli mun mielestä ihan huippuihana, joten kiitos siitä! (: Paketti sisälsi:
Ihanat korvikset! :)


Ihanan kesäisen kynsilakan!

Avaimenperän, joka pääsee heti käyttöön! (: Aivan ihana <3



Lisäksi sain tälläisiä kynsikoristeita "hyvitykseksi" siitä, että paketin lähettäminen oli kestänyt. Mua se ei kyllä haitannut vaikka lähettäminen kesti!

Kiitos vielä kerran, nyt pääsenkin sitten tekemään kynnet oikein kesäisiksi! :)  omakuvia mulla ei tällä hetkellä oo kamerassa, joten näillä mennään! (:

Ps, käykää tsekkaamassa nämä arvonnat:

Inkaw´s arvonta

&

Funny articles


8 kommenttia:

  1. Juu liityin, sullaki tosi kiva blogi (:

    http://storyofnipu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia :) ja tosi kiva blogi sullakin :)) Liityn nyt lukijaksi, niin käy säki sitten liittymässä sinne mun blogiin :)) Tuun taas lukemaan :)
    www.vila-itsmyfeel.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihanan värinen kynsilakka. :) Tykkään sun bannerista, tosi kaunis ja jotenki hempee. Liityn lukijaksi! :) Käy liittymässä mulle---> http://aidotvarit.blogspot.com/

    :)

    VastaaPoista
  4. Upee on korvis, mutta ei omat kestä tuollasia isompia :/ Möh.

    VastaaPoista
  5. Mullakin on blogissa nyt arvonta menossa, tuu toki osallistumaan! Voittomahikset on huimat! :D

    http://anninsafari.blogspot.com/2012/04/arvontaa-pukkaa.html

    VastaaPoista