perjantai 30. maaliskuuta 2012

TÄHTILÖYTÖJÄ!

mun piti eilen jäädä odottelemaan pariks tunniks bussia kokeen jälkeen. Mulle tuli sitten mieleen, että lähtisin käymään Ideaparkissa, mutta tajusin etten ehtis sinne menevään bussiin
Sain sitten tosi hyvän idean, että lähdenpäs nyt käymään tuolla viereisellä kirppiksellä, vaikka "tiesin" etten sieltä kuitenkaan mitään ostaisi. Toisin kuitenkin kävi, tein nimittäin parhaan löydön IKINÄ! :)



 Hihih, löysin nimittäin Conversen All Starit, kokoa 5½ eli 39. Ne oli mulle siis täydellisen kokoiset. Olin just eilen ja toissapäivänä ajatellut, että käynpäs hakemaan Stadiumista Converse
Toinen löytö oli Piecesin perusleggarit, jotka nappasin mukaan  En paljon kokoa edes katsellut, siskolle olisin antanut jos ei mulle olis mahtunut, mutta hyvinhän ne onneksi mahtui :)

17 kommenttia:

  1. Oioi mikä ihana löytö! Paljonko noilla Converseilla oli hintaa? :) Nyt mäkin haluan TAAS vaan kierteleen kirppareita :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja hintaa oli vaan 2€ ! :) En kyllä kauaa miettinyt että otanko vai jätänkö! :)

      Poista
  2. tosi kivoja löytöjä! :) mä en löydä koskaan kirppareilta mitään :/

    http://inkaws.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin luulin et niiltä ei löydy mitään, mut nyt oon puolen vuoden sisällä käyny muutaman kerran ja oon kyl löytäny :)

      Poista
  3. Onhan noi ihan kivat! pitää mennä käymäään tua kirpparilla ens ma ta ti kun ootetaan bussii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä!

      mut mitkä kokeet meil on minäkin pvnä, en tiiä yhtään niistä; o

      mutjoo mennään vaa! :)

      Poista
    2. ma on hissa ja ti on enkku :)

      Poista
  4. Missä oot käyny laitattamassa napakorun? Maksoko paljon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Makso mulle 0,1€ +korun hinta, tein toissavuonna ite :)

      Poista
  5. Siis vau! Löysit kirpparilta 2e nuo converset? Mikä löytö!! Itsellä kans suunnitteilla stadiumista käydä ostaa mintun väriset mut jos kookengässä ois vielä halvemmalla.. :)

    VastaaPoista
  6. Mitä vittua milja! aivan täydellinen löytö converset 2e!!! :o 8D Mut tennarit on aina vaan hienommat mitä enemmän niitä on käytetty, et älä huolestu, jos ne ei tuu ihan täydellisen puhtaiks. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO NII ONKI!!!

      ja hei nyt mua häiritsee että kuka sä oot, koska sä tunnut tuntevan mut? :)

      Poista
    2. Joo ollaan tunnettu tässä varmaan 11 vuotta. ;D ~M

      Poista
  7. H0h0h00, mikä löytö ! :D ja mä en tiennyt, että sulla on napakoru ! Kiva (:

    käy kommentoimassa munkin postauksiin (:
    miradelinas.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä, parhain löyty ikinä!! :) ja just oikeeseen aikaan tuo tulikin!!

      oltiin nimittäin just to menossa koulusta pääsiäiskirkkoon niin ihailin kahden mun edellä menevän tytön converseja ja ajattelin et "aah, mulla kohta tollaset!!" :D ja siitä pari tuntia --> mulla oli sellaiset :)

      juu onhan mulla! en vaa tykkää kauheesti esitellä sitä tai muutenkaan hillua puolialasti täällä kuvissa (:
      ja juu käyn!

      Poista
  8. Niin kivan väriset noi converset! :)

    http://jivingsoul.blogspot.com/

    VastaaPoista