maanantai 12. maaliskuuta 2012

Lauantain kuvia illanvietosta :)

Eli siis lauantaina tavattiin tyttöjen kanssa pitkästä aikaa :) Ainoastaan Iina puuttui, muuten koko porukka oli koolla! Siellä oli siis minun lisäkseni Erika, Nyppis, Maiju ja Juuli.

Olin siis hoitamassa hauva-vauvaa omistajien ollessa juhlissa, joten saatiin talo käyttöömme : )

Me juteltiin, katsottiin telkkaria, kuunneltiin musiikkia, datailtiin, pelailtiin, syötiin, juotiin, naurettiin, luettiin Cosmosta testejä... eli oltiin vaan ja rentouduttiin. Ja ainakin mulla oli tosi hauskaa, vaikka sunnuntaina herääminen venyikin aika myöhäiseksi ;-)
Minä vaavin kanssa :)

Pelattiin Party Aliasta :)
 

Katsottiin osittain sivusilmällä 2012- leffaa!
Söin heseaterian, ja voin sanoo et siitä on pitkä aika kun oon viimeks ostanu hesestä ruokaa! :)





Juuli <3
Illan Iskelmä- DJ







Nyppis ja Erika <3

WooW <3

aww <3


6 kommenttia:

  1. olipas tämäkin oikeen kiva blogi (: tykattiin todella paljon ja lukijaksi tottakai. liittyisitko itsekin lukijoiksemme ?

    - Piia ja Oona

    VastaaPoista