sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Kone Helsinki U25- kynnet

Eli vihdoinkin testasin tätä arvonnasta saamaani Konehelsingin sinistä lakkaa. Olin tähän aika pettynyt, nimittäin vaikka laitoin tätä monta kerrosta, niin se kiilto ei oikein näkynyt paitsi ihan läheltä ja muutenkin lakka lohkeili tosi paljon ja kuivui hitaasti :-/
Vielä lakkausta seuraavana päivänäkin lakka oli pehmeää, ja kynsi upposi siihen, vaikka lakkaa ei loppujen lopuksi taida olla kuin 3 kerrosta!


Usean kerroksen jälkeen väri alkoi näyttää jo näin hyvältä, mutta kuten peukalon kynnestä näkyy, lakka lähti tosi helposti pois :/

Nooh, loppujen lopuksi oon ihan suht tyytyväinen tähän väriin. En malta odottaa että pääsen testaamaan sitä vaaleanpunaista!! :)


6 kommenttia:

  1. Mä tykkään niistä konehelsinki lakoista koska ne peittää hyvin mut en sit tiiä onks noi glitter jutut erilaisempia ku mulla ei oo niitä...? mulla ainakin kuivuu tosi nopee noi, en sitte tiiä miks toi ei :o

    mut on toi kyllä kiva väri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepaa no mä en kyl tykkää siitä vanhemmasta versiosta ainakaan (siis siittä Flormar tms :D) koska toi valkonen lohkee mulla aina!! heti seuraavana päivänä :// Mutta yt kun nää on kuivunu 2pv niin ihan hyvin pysyy :)) pitöis vaa paria kynttä korjata... D: mut se mun vaaleanpunainen Flormar on paljo parempaa kun se valkoinen! :)

      Poista
  2. Toi kynsilakan väri on kyllä kivan sävyinen.. Ja ihanaa et kevät tulee!! :D

    VastaaPoista
  3. Oho oon ihan yllättyny sulla ei toiminu konehelsingin lakka. Mulla on ne toiminu kui unelma, nytkin vaaleanpunainen kimalteleva lakka sormissa kolmatta päivää, eikä yhtään jälkeä ees :o ehkä tossa sinisessä on sit erilainen koostumus :)

    VastaaPoista
  4. Itsellä kans toiminut se pinkki KoneHelsingin lakka. Ihan mun lemppari! :)

    VastaaPoista
  5. en oo siis ainoa jolla toi sininen ei kuivu. eka kerros kuivaa suht ok, toinen ei sitten ollenkaan.

    VastaaPoista