sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Muodonmuutos & parturileikki osat 2. & 3.

"Parturileikki" osa 1: seen pääsee TÄSTÄ


                        
Ennen

Sitten laitettiin hiusväri






 Nyppis leikkas mulle otsiksen ihan extempore  yhtäkkiä mun älynväläyksestä :D mutta mun mielestä niistä tuli kyllä tosi kivat. Kiitos! :)

Jälkeen


Näytän tosi oudolta tässä :D









Kaikenkaikkiaan oli kyllä tosi ihana viikonloppu. Oltiin siis Erikalla Nyppiksen kanssa yötä (: Erika värjäs hiukset ja Nyppis siis leikkasi :)) <3


10 kommenttia:

  1. Paljon hienommat jälkeen! (: Muutuit mun mielestä paljon vanhemman näköiseksi, ja hyvällä tavalla siis. (;

    VastaaPoista
  2. Munkin mielestä oot nyt vanhemman näkönen :D mut hyvä tost tuli! ja vaikka se hiustenväri ei hirveesti muuttunu mut silti kirkasti sun hiusväriä kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii tuliki ! :D mut mun mielestä tää oli kyl hyvä sävy ku just tälläsethä mä vähän ninku halusinki! :D

      Poista
  3. niistä hiuksista tuli iha sika kivat !!(: oot niiin oudon näkönen tossa mustavalko kuvassa ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepaa, kiitti nyppis ja erika <3 :) ja sä kun kannustit mua leikkaan otsikset ja löysit hyvät sakset ;D

      Poista
  4. Otsis sopii sulle todella hyvin!

    VastaaPoista
  5. Mistä toi sun paita on? se on tosi kiva! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! paita on veromodasta/onlysta :)

      Poista