maanantai 13. helmikuuta 2012

Kolmet vanhat kynnet

Eli selailin tässä puhelimen vaanhoja vanhoja kuvatiedostoja, ja sieltä löytyi muutamat kynnet

Tässä tälläiset peruspunaiset kynnet. Ja tästä näkee mun unelmakynsien pituuden, yleensähän mulla on ollut paljon pidemmät, mutta tällä hetkellä ei ole kynsiä lähes ollenkaan!

Viime juhannuksena Erika taiteili mulle tälläset ihan superihanat kynnet! Häiritsee vaan toi yks lyhyt kynsi...

Nää on ehkä "siisteimmät" mulla koskaan olleet kynnet! Mulla ei oo näistä kynsistä mitään muistikuvaa, mutta ilmeisesti Erikan tekemät :)



7 kommenttia:

  1. jaaa en muistanutkaan että oon tommoset lilat joskus tehny mut nyt kyl muistu mieleen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo en mäkään muistanu mutta ilmeisesti oot tehny kun kuvakin on :D

      Poista
  2. oo mitkä ihanuudet nuo siniset! <3

    VastaaPoista
  3. ihania noi kynnet ja myös tää sun blogis! :) liityn lukijaks :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat, varsinkin nuo lilat! Kiitos tosi paljon kommentistasi :)

    VastaaPoista
  5. ihania !! :))

    http://reason-to-smile-smile.blogspot.com/

    VastaaPoista