lauantai 11. helmikuuta 2012

Haaste- 5 lemppariblogia, joissa alle 200 lukijaa!


Sain haasteen Moonbeamilta. Minun pitää kertoa omista alle 200 lukijan suosikkiblogeistani, ja samalla laittaa haaste näihin blogeihin. Mukaan saa valita VAIN 5 suosikkiblogia!

How high is too high?
Tässä blogissa on tosi ihana ulkoasu ja ihana tyyli. Tykkään myös siitä, että blogin kirjoittajalla on oma tyylinsä, eli hän rajaa naamansa asukuvista pois, eli bloggaa "anonyyminä" :) Blogissa on tosi mielenkiintoisia postauksia vaatteista, kosmetiikasta jne :)

Annaliina
Löysin tänne blogiin vasta viimeviikolla sattumalta erään arvonnan kautta, joten olen aika uusi lukija. Blogissa on ihana tyyli, kirjoittaja on oma itsensä ja ihanan aito. Anna-Liinalla oli myös tosi ihania löytöjä yhdessä postauksessa!

Noora
Myös tässä blogissa olen aika uusi lukija ja tässä blogissa ihastuttaa bloggaajan ihana tyyli ja blogin ulkoasu :)

Paula
Olin yläasteen Paulan kanssa samalla luokalla, joten tunnen hänet. Paulan blogi on tosi ihana ja siellä ei ole turhia postauksia, vaan kaikki on tosi mielenkiintoisia ja hyvin kirjoitettuja. Kuvia on paljon ja ne on tosi hyvälaatuisia ja selkeitä!

Pauwe
Pauliinankin tunnen, joten sen takia blogi on yksi lemppareistani :) Pauliinalla on tosi ihana tyyli ja ihania kuvia jotka on otettu tosi taitavasti! Blogi on myös tosi selkeä ja sielläkään ei ole turhia postauksia!

Tässä olivat siis 5 lemppariblogiani (joissa alle 200 lukijaa). Nää blogit ei ole missään paremmusjärjestyksessä, kaikki on yhtä hyviä mun mielestä :)



1 kommentti: