lauantai 17. joulukuuta 2011

Kynsipostaus part one

Teen nyt tälläsen postauksen mun lempparikynsistä :) mun kynnet mulle siis yleensä tekee mun kaveri Erika <3


Ehkä lyhyimmät kynnet ever :D by: itse
Nykyiset glitterkynnet, itse tehty :)


Erikan tekemät, mun lempparit <3


Nää ny on jotkut tälläset wannabepearlit :D by: itse
 

 

ohmamaa, nää on ne Erikan tekemät <3


 Elikkäs tässä on näsitä Erikan tekemistä valkomustista tällänen mustavalkoversio :)


 Ja tässä Erikan lakkaamat peruslakat :)


Erikan lakkaamat keltapitsikynnet :)


Ja nämä ovat siis nuo edelliset joita itse "muokkailin".. lopputulos =kompostikynnet


Kukkakynnet Yläasteen päätösillalliselle by: itse


--Ja nääkin taitaa olla itse lakatut kynsien huonosta lakkauksen poistosta päätellen :D




Nonni, tässä oli nyt muutamat joista koneelta löytyi kuvat. Mitkä näistä on teidän lempparit? :)

ja sori, harjottelen vasta näitten kuvien lisäämisen kans :D

2 kommenttia:

  1. Voi että noi keltaset on hienot! :))
    http://wingstonails.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. parhaat oli kuvat 2 ja 3 + ne erikan tekemät peruslakat. Siks ne koska niis oli sillee hienosti et se se pitkä osa sellast huomattavaa lakkaa ja siin joka on ihon päällä nii ei ollu :) Tosi hienoja kaikki =)

    VastaaPoista