perjantai 23. joulukuuta 2011

ostoksia








8 kommenttia:

  1. Kivan oloinen blogi, jäin kyllä seurailemaan! :)

    > diary--life.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hyviä kirpparilöytöjä! Berliinistä löytyy harvoin mitään halvalla, kun vanha tavara on niin trendikästä :/ Innoissani tässä pari päivää sitten suuntasin Kouvolan kirpparille pitkästä aikaa, mutta ei sielläkään ollut oikein mitään :(

    VastaaPoista
  3. Kiitos kivasta kommentistasi ja sul on kans toosi kiva blogi, jään kyl ehdottomasti seurailemaan! Ihanat noi sun kynnet ja saappaat, mä en koskaan löydä mitää kirppiksiltä ja oon niin kade niille jotka löytää kaikkee kivaa :))

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi, kiva saada uusia lukijoita, noi sun saappaat on ihan mun makuuni, halvalla lähti. Joulua sullekin!

    VastaaPoista
  5. kivat noi sun kultaset kynnet :), onks ne ihan sun omat vai geelikynnet? :) itekki oon miettiny geelikynsiä itelleni, mut en tiiä osaisinko olla niiden kanssa :D

    http://girlsslifestyle.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. täst blogista tuli mun suosikki ! (--: tosi ihana,mielenkiintone,hieno ja kiva blogi (: !
    liityin lukijaks, ja kivoja ostoksia :):)

    http://dreams-hope-love.blogspot.com/ < käy toki mun blogissa,ja liity lukijaks :))

    VastaaPoista
  7. Kiitos kun kävit kommentoimassa. Kiva blogi ja noi rusetti-kynnet on aivan upeet! Tänne heti mulle nyt! :D

    VastaaPoista
  8. laitoin noi tekokynnet eilen! se liima oli kuivunu mut käytin toista liimaa joka on tosi hyvää,ei lähteny yölläkää ykskään kynsi! ja nää on tosi nätit :)

    VastaaPoista