tiistai 27. joulukuuta 2011

Asioita vuodesta 2011

ASIOITA VUODESTA 2011:

(harmi, että olen blogannut vasta alle 2 viikkoa, enkä voi tehdä sellaista hienoa "Vuoteni 2011- kollaasipostausta :/ )

IHMISET
Kenen kanssa vietit aikaa eniten ? Perheen ja Erikan, Nyppiksen, Juulin
Keiden kanssa vuoden parhaat muistot ? Erikan ja Nyppiksen :D
Riitelitkö usein ? ainakin vähemmän ku muina vuosina :D:
Rakastuitko ? Een
Petyitkö ihmisiin ? Jaa-a, ehkä vähäsen.
Olisitko halunnut viettää enemmän aikaa kenenkään kanssa ? juuh
Synnyttikö kukaan läheisesi ? Moniki tuttu :)
Kuoliko kukaan läheisesi ? Kyllä, tosi monikin... ;-(
Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta ? Ei ny tuu mieleen
Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta ?  Vanhempien ja siskojen jos oon ollu hankala :/

RANDOM
Mitkä asiat vuodessa olivat tärkeitä ? Muistot, perhe, kaverit
Oletko muuttunut jotenkin, miten ? Oon varmaan aika monellaki tavalla. Luonteeltani en kuulemma ole muuttunut (yks vanha tuttu sanoi mulle että " Sä et onneks oo muuttunu yhtään" ku viimeks tapasin hänet :) ) Mutta oon ulkonäöltä sen verran, että jotkut sukulaiset ei oo tunnistanu ja ehkä mä oon (toivottavasti :D) aikuistunu pikkasen. Mun tyyli on myös muuttunu aika paljon tyttömäisemmäks ;D
Oletko oppinut uutta ? enköhä (=
Olisitko jättänyt jotakin tekemättä ? Kyllä varmaan, mut ei nyt tuu mieleen (:
Olisitko tahtonut tehdä jotain mitä et tehnyt ? Kyllä! Oisin halunnu nähdä mun koiran vielä kerran... <3 
Tahtoisitko elää jonkun päivän uudestaan ? No moniakin! <3
Olisitko tahtonut jättää jonkun päivän elämättä ? En varmaan (:
Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana ? No enhämmä mitää semmosia ;D
Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi ? No sillon mulla oli vielä koira, mutta ei mulla oo nyt mikään huonosti (:
 Piditkö uudenvuodenlupauksesi ? En :(
MUISTOJA
Matkustelitko ? Enn
Ulkomailla vai kotimaassa ? --
Parhaat muistot ? Muistan, kun näin mun koiran viimeisen kerran, ja kuinka se olis halunnu lähtee mun mukaan mummulan kuistin ovesta :/ Ja tietysti kaikki kavereiden ja perheen kanssa vietyt hauskat muistot koulussa ja vapaa-ajalla(:
Oletko tyytyväinen tähän vuoteen ? No joo (:
Oliko paras kesä ? Olin kesällä tosi väsyny kesätöiden takia, nii en jaksanu koskaa mennä minnekkään
Millainen tulee ensi vuodesta ? Toivottavasti paras kesä ikinä! <3
Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt ? Kyl varmaa, esim lähteny vieraan kyytiin Tampereen Designmäkiltä keskellä yötä :D En varmaa lähtis uudelleee :D
Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2011 ? Monikin; koira lopetettiin 29.1, bileet kaverilla 6.10...
SOSIAALISUUS
Onko sinulla seurustelukumppania ? Eeiih
Ovatko vanhempasi yhdessä edelleen ? Kyllä 
Onko sinulla monia hyviä ystäviä ? On  
Entäpä kavereita ? On niitäki (:
Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana ? No kaverin joo (: (Oona)
Kuka oli paras uusi tuttavuus ? Oona, Johanna, ne oliki ainoot :D
Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana ? No en (:
Haluaisitko pikkuveljen tai -siskon ? Löytyy jo 3 siskoa ja veli, eli ihan tarpeeks, mutta en pahastuis vaikka tulis lisääki (;
Oletko usein stressaantunut/jännittynyt jostain ? No välillä
Rakastatko perhettä ja ystäviäsi ? TOTTAKAI !
Tuntuuko usein, ettei enää jaksa ? No eei :)
Rakastatko elämääsi ja tapaasi, jolla elät sitä ? kyllä

LOVE
Oletko parisuhteessa ? En
Miksi olet/et ole ? Jaa-a.
Ihastutko helposti ? Nojoo
Rakastatko ketään ? Ystäviä & perhettä
Onko seurustelukumppanin hiuksien värillä merkitystä ? Ei kai 
Kumpi on tärkeämpi,ulkonäkö vai luonne ? Luonne


4 kommenttia:

  1. Kiitos kommentistasi blogissani ^^

    Aika makia ulkka täällä sun blogissa, alan kyllä seurailemaan tätä ( :

    VastaaPoista
  2. Tykkään tosta taustasta ja bannerista! Iha jees blogin alku :-)

    VastaaPoista
  3. Todella kiva postaus vaikka mukana ei kuvia ollutkaan! Tykkäsin! ♥

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia kommentistasi. Vasta aloittelen näitä hommia. :)
    Miksikäs ei voisi tehdä semmoista kollaasia koko vuodesta. Jos on vähän aikaa vasta kirjoitellut, niin mikäs sen parempi tapa päästä kärryille sun touhuista kuin tehdä ytimekäs kollaasi. :)

    Assistent's Cornerin assari

    VastaaPoista